sc12

sc12

(Systematic Company) sc12
sc12

sc12

(Systematic Company) sc12

دانلود پروژه کارآموزی مرتبط با حسابداری در شهرداری و شرکت آب و فاضلاب

پروژه کارآموزی مرتبط با حسابداری در شهرداری و شرکت آب و فاضلاب

پروژه کارآموزی دارایی های شهرداری آستارا پروژه کارآموزی حقوق و دستمزد شهرداری آستارا پروژه کارآموزی شرکت آب و فاضلاب شهرستان آستارا

دانلود پروژه کارآموزی مرتبط با حسابداری در شهرداری و شرکت آب و فاضلاب

کارآموزی
پروژه کارآموزی 
شهرداری آستارا
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل zip
حجم فایل 16783 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 200

دارای فایلهای با عناوین زیر:

پروژه کارآموزی دارایی های شهرداری آستارا  
پروژه کارآموزی حقوق و دستمزد شهرداری آستارا
پروژه کارآموزی شرکت آب و فاضلاب شهرستان آستارا

دانلود پروژه کارآموزی مرتبط با حسابداری در شهرداری و شرکت آب و فاضلاب

دانلود حسابداری شرکت ایران خودرو

حسابداری شرکت ایران خودرو

سیستم مالی حسابداری شرکت ایران خودرو کلمات کلیدی مهم حسابداری ایران خودرو حسابداری شرکت ایران خودرو حسابرسی ایران خودرو تحقیق حسابداری شرکت ایران خودرو سیستم مالی شرکت ایران خودرو سیستم مالی ایران خودرو پروژه مالی ایران خودرو پروژه حسابداری ایران خودرو شرکت ایران خودرو ایران خودرو سیستم مالی حسابداری پروژه حسابداری مالی ایران خودرو

دانلود حسابداری شرکت ایران خودرو

حسابداری ایران خودرو
حسابداری شرکت ایران خودرو
حسابرسی ایران خودرو
تحقیق حسابداری شرکت ایران خودرو
سیستم مالی شرکت ایران خودرو
سیستم مالی ایران خودرو
پروژه مالی ایران خودرو
پروژه حسابداری ایران خودرو
شرکت ایران خودرو
ایران خودرو
سیستم مالی حسابداری
پروژه حسابداری مالی ایران خودرو
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل zip
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

سیستم مالی شرکت ایران خودرو ایران

حسابداری شرکت ایران خودرو

پروژه وتحقیق حسابداری شرکت ایران خودرو در حدود 40 صفحه کامل بصورت ورد قابل ویرایش تحت ورد آفیش و سایر ویرایشگر های سازگار

کلمات کلیدی مهم:

حسابداری ایران خودرو 

حسابداری شرکت ایران خودرو 

سیستم مالی شرکت ایران خودرو 

سیستم مالی ایران خودرو 

پروژه حسابداری ایران خودرو 

پروژه حسابداری 

دانلود حسابداری شرکت ایران خودرو

پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT)

پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QSPM)، در قالب pptx و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل معرفی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، اقدامات انجام شده برای تدوین برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در شرکت پگاه گیلان، تحلیل محیط اجتم

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان 
مدیریت استراتژیک شرکت پگاه گیلان
تحلیل استراتژیک شرکت پگاه گیلان
تحلیل استراتژی های شرکت پگاه گیلان
SWOT شرکت پگاه گیلان
QSPM شرکت پگاه گیلان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1458 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QSPM)، در قالب pptx و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

معرفی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

اقدامات انجام شده برای تدوین برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در شرکت پگاه گیلان

تحلیل محیط اجتماعی)کلان( و محیط صنعت شرکت پگاه گیلان

تحلیل محیط اجتماعی یا کلان

تحلیل محیط صنعت یا نزدیک سازمان

تحلیل محیط صنعت شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان ) 5 نیروی رقابتی PORTER )

استراتژی تحلیل محیط درون (نقاط قوت و ضعف)

تحلیل ذینفعان شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

مراحل فرایند مدیریت استراتژیک در شرکت پگاه گیلان

مأموریت و چشم انداز منابع انسانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) شرکت پگاه گیلان

گام های تهیه ماتریس ((EFE

ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) شرکت پگاه گیلان

تجزیه و تحلیل ماتریس داخلی و خارجی

ماتریس SWOT شرکت پگاه گیلان

تشکیل ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک (QSPM)

اولویت استراتژی های منابع انسانی شرکت پگاه گیلان

پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد منابع انسانی شرکت پگاه گیلان در قالب استراتژی های تدوین شده

 

قسمتی از متن:

گام های تهیه ماتریس  (IFE):

تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی در پنج مرحله زیر انجام می شود:

1. پس از شناسایی عوامل داخلی، نقاط قوت و ضعف سازمان مشخص شدند، نخست نقاط قوت و سپس نقاط ضعف را لیست نمودیم .

2. در این ماتریس بر اساس نظر مدیران، سرپرستان و مشاوران شرکت به هر یک از عوامل بر حسب اهمیت، نمره وزنی بین (0 ) بی اهمیت ( تا 1 ) بسیار مهم داده شد. مجموع وزن های کلیه عوامل باید برابر یک گردد .

3. وضع موجود هر عامل را با امتیازی بین 1 تا 4 مشخص نموده و به طوری که نقاط ضعف فقط امتیاز 1 یا 2 را دریافت نمودند و نقاط قوت فقط نمرات 3 و 4 را به خود اختصاص دادند. به این صورت که خیلی قوی= 4، قوی= 3، ضعیف= 2 و خیلی ضعیف = 1می باشد

4. امتیاز وزن دار (موزون) هر عامل را محاسبه نموده، بدین منظور امتیاز هر ردیف از عوامل درون سازمانی را در وزن نرمالایز شده آن ضرب نموده و در یک ستون جدید درج نمودیم .

5. جمع امتیازات وزن دار (موزون) را محاسبه نموده که حداقل 1 و حداکثر 4 می باشد و میانگین آنها 5 / 2 می باشد. اگر امتیاز وزنی سازمان بزرگتر از میانگین 2/5 باشد، سازمان از نظر عوامل درونی در مجموع دارای قوت می باشد و اگر نمره کمتر از میانگین باشد، سازمان از نظر عوامل داخلی در مجموع دچار ضعف می باشد که مطابق جدول، عدد به دست آمده 2.27 می باشد و بیانگر غلبه نقاط قوت بر نقاط ضعف در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان می باشد.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "  بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QSPM)" می باشد که در حجم 37 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

دانلود پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

دانلود پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری
دسته بندی عمران
فرمت فایل ppt
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

دانلود پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

دانلود ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم)

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم)

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم)

دانلود ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم)

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم)
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 129 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم) در 36 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.

 

بخشی از متن :

 

1- فصل دوم

2-1- مقدمه:

هر چند چندین دهه است که مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در دنیای غرب محل بحث و نظر می‌باشد و در این زمینه پیشرفت‌های عظیمی نیز چه در زمینه‌ی مطالعات و قوانین و چه در زمینه‌ی افکار عمومی حاصل شده است، امّا در آسیا شرکت‌های زیادی به این موضوع نپرداخته‌اند (بیریچ و مون[1]، 2004) این در حالی است که جهانی‌سازی نه‌تنها موجب شده است مشتریان و صنایع به هم نزدیک شوند بلکه فلسفه‌ها و نگرش‌ها را نیز به یکدیگر نزدیک کرده است. مطالعات مسئولیت اجتماعی شرکتی[2] در حال رشد می‌باشد و هر روزه ابعاد تازه‌ای از آن در علم مدیریت و رفتارسازمانی مورد کنکاش واقع می‌گردد امّا در سطح ملّی و در ادبیات مدیریتی ایران تاکنون مهجور باقی مانده است. هر چند که در ایران، شرکت‌ها و مؤسساتی اعم از خصوصی و دولتی وجود دارند که تکلیف اجتماعی بنگاه را در کسب و کار خود ترویج داده‌اند (به طور مثال شرکت‌های زیادی در کشور ایران به مسایل محیط زیست به عنوان یک فعالیت حیاتی نگاه می‌کنند و به آن به شدّت پایبند می‌باشند) امّا علی‌رغم این فعالیت‌ها هیچ گونه شناخت مناسبی از کلیت موضوع وجود ندارد.

مشکل دیگری که می‌توان به آن اشاره نمود این است که فرهنگ ایران به شدّت متأثر از مذهب می‌باشد و آموزه‌های اخلاقی ناشی از مذهب به شدّت بر طرز نگرش و تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای مدیران ایرانی تأثیرگزار می‌باشد و آمیخته شدن این موضوع با احساسات ملّی نزد مدیران باعث می‌شود در پاره‌ای موارد تصمیم‌گیری‌ها سخت‌تر گردند. به طور مثال، در رابطه با مشکل بیکاری، کم نیستند مدیرانی که در تصمیم‌گیری بین گزینه‌ی استخدام نیروهایی بیشتر از ظرفیت شرکت‌هایشان در جهت کاهش بیکاری یا گزینه‌ی سودآوری بیشتر شرکت در قبال ذی‌نفعان و صاحبان شرکت دچار مشکل هستند. به عبارت دیگر تداخل امور مربوط به اخلاقیات و رفتارهای بشردوستانه با بحث‌های مالی و حتّی ادامه‌ی حیات بنگاه‌ها تصمیم‌گیری را برای مدیران در پاره‌ای موارد پیچیده می‌کند و نه‌تنها موجب رفتارهای غیریکسان و شاید متضاد شرکت‌ها در شرایط مشابه می‌گردد بلکه موجب رفتارهای نامتناسب مدیران یک شرکت در بستر زمان نیز می‌شود.

 

 

 

2-2- مبانی نظری و پیشینه تحقیق

در این قسمت چهارچوب نظری مرتبط با متغیرهای تحقیق بیان می شود.

2-2-1- مسولیت اجتماعی

تفکّر جدید پیرامون شرکت و مسئولیت اجتماعی آن توسط بوون[3] در سال 1953 مطرح گردید. وی مسئولیت‌های جدیدی را برای شرکت و مدیران بیان کرد. در دهه‌ی 1960 برای اوّلین بار مسائل سیاسی در مقررات گذاری شرکت‌ها درنظر گرفته شد. این تحولات باعث ظهور مسئولیت اجتماعی شرکت در اوائل دهه‌ی 1970 شد. در دهه‌ی 1970 تغییرات مهمی در قوانین کار کشورهایی همچون انگلستان و امریکا و در جهت افزایش قدرت کارکنان و اتحادیه‌های کارگری به وجود آمد. در این دهه، ارتباطات میان کارکنان و کارفرمایان بهبود یافت. از دهه‌ی 1970 شرکت‌های انگلیسی گزارش‌هایی در زمینه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی خود منتشر کردند که می‌توان ازجمله آنها به گزارش در مورد مشتریان و اجتماع که بیشتر توسط بخش دولتی انگلستان منتشر می‌گردید، گزارش مربوط به کارکنان که شامل حسابداری منابع انسانی می‌شد و گزارش در مورد محیط زیست اشاره کرد. در دهه‌ی 1980 و 1990 بیشتر مسائل محیطی مورد توجه دولتمردان قرار گرفت (گری، اون و ادامس[4]، 1996).

از لحاظ نظری، حوزه‌ی مسئولیت اجتماعی شرکت با مشکلاتی مشابه‌ای در تعریف مفهوم مسئولیت اجتماعی روبه‌رو می‌باشد. تعدد و چندگانگی روش‌ها و ابعاد این مفهوم پیچیده، ارائه گزارش عینی از اجزای آن که بیشتر ذهنی و اغلب ارزیابی آن بر اساس معیارهای مربوط به زمینه‌های اخلاقی و یا اجتماعی می‌باشد را دشوار کرده است (دخیلی و انسی، 2012). تعریف اوّلیه‌ی مسئولیت اجتماعی شرکت به دهه‌ی پنجاه میلادی بازمی‌گردد (کارول[5]، 1999). اصطلاح مسئولیت اجتماعی شرکت به وسیله‌ی سه لغت که دربرگیرنده‌ی آن است تعریف شده است : شرکت، اجتماع، مسئولیت، زو و تن[6] (2008) مسئولیت اجتماعی شرکت را به عنوان فرآیند ایجاد ثروت، ارتقاء مزیت رقابتی شرکت و حداکثر کردن ارزش ثروت و منافع ایجاد شده برای جامعه بیان کرده‌اند، که به طور کلی تعهد و توجه کسب و کار به کیفیت زندگی کارکنان، مشتریان، جامعه محلی و کل جامعه را در جهت توسعه‌ی اقتصادی پایدار مدنظر دارد (هولمه و واتس[7]، 2000). مسئولیت اجتماعی شرکت اغلب به طبقات اقتصادی، اجتماعی و محیطی تقسیم می‌شود که با توجه به تعریف مرکز جهانی توسعه پایدار کسب و کار، به عنوان تعهد کسب و کار در توجه به توسعه‌ی اقتصادی پایدار، کار کردن با کارمندان،‌ خانواده، جامعه‌ی محلی و به طور کلی جامعه در جهت بهبود کیفیت زندگی تعریف شده است (کارنا[8]، 2004). مسئولیت اجتماعی شرکت عموماً به طریقه‌ای از تجارت و نیز خلق ارزش‌های اجتماعی اطلاق می‌شود که بر طبق و حتّی فراتر از الزامات قانونی، اخلاقی و خواسته‌های عمومی و اقدامات قانونی در پاسخگویی به ارزش‌های گروه‌های ذینفع است (لوتکنهورست[9]، 2004؛ واداک، بودول و گراوس، 2002). با این حال،‌ در تمام تعاریفی که دانشمندان در مورد مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها ارائه کرده‌اند، این باور عمومی وجود دارد که فراتر از تلاش برای به حداکثر رساندن سود شرکت،‌ سازمان‌ها و شرکت‌ها نقشی حیاتی در حل مشکلات جامعه بازی می‌کنند. ایده‌ی اساسی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها این است که آن منعکس‌کننده‌ی ضرورت‌ها و پیامدهای اجتماعی موفقیت در کسب و کار می‌باشد (بابالولا، 2012).

در حالی که رفته رفته تأکید بر تکالیف اجتماعی شرکت‌ها رو به گسترش می‌باشد و بر رابطه‌ی شرکت‌ها با ذی‌نفعان تأثیر می‌گذارد،‌ هیچ اتفاق نظری بین اهل تحقیق در مورد این که دلایل و تأثیرات برنامه‌های اجتماعی سازمان‌ها چیست وجود ندارد. این عدم اتّفاق نظر در مورد این که چه فعالیت‌هایی از سازمان دقیقاً تکلیف اجتماعی سازمان نامیده می‌شود نیز وجود دارد و همان طور که در ادامه خواهیم دید تعاریف متعددی برای تکلیف اجتماعی سازمان ارائه گردیده است که اغلب آن‌ها به خاطر شفاف نبودن موجب می‌شوند که ساختن یک تئوری و همچنین ابزارهای اندازه‌گیری مشکل باشد (ویلیامز و همکاران[10] 2006) شکل‌گیری موضوع تکلیف اجتماعی به دهه‌های آغازین قرن بیستم و هنگامی که شرکت‌هایی چون فورد و کارنیج شروع به ایجاد مؤسسات غیرانتفاعی در جهت توسعه‌ی اجتماع نمودند بازمی‌گردد. تکلیف اجتماعی شرکت‌ها در دهه‌های پنجاه و شصت میلادی مورد توجه بیشتری واقع گردید. هنگامی که شرکت‌ها با سؤالاتی در زمینه‌ی نقش خود در جامعه مواجه شدند و چندین تئوری در این زمینه در این دهه ارائه گردید (کلارک[11]، 2000)

تعاریف اوّلیه‌ی مسئولیت اجتماعی شرکتی به دهه‌ی پنجاه میلادی بازمی‌گردد (کارول[12]، 1999). در دهه‌ی شصت میلادی اوّلین کوشش‌ها برای ارائه‌ی یک ایده و تصویر بهتر و دقیق‌تر شروع شد. سه محقّق مربوط به موضوع در آن زمان دیویس، فردریک و مک‌گوییر[13] می‌باشند. دیویس اوّلین فردی بود که به قدرت سازمان‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد. او تکلیف اجتماعی شرکت را تصمیمات و رفتارهای بنگاه که دلایل اتخاذ آن حداقل فراتر از مرزهای سازمان می‌باشد تعریف کرد. شکست در بالانس و موازنه کردن قدرت و مسئولیت اجتماعی درنهایت می‌تواند به زوال بنگاه بیانجامد. فردریک تکلیف اجتماعی شرکت را وسیله‌ای برای بهبود رفاه اجتماعی ـ اقتصادی جامعه عنوان می‌کند، امّا تحقیق جامع‌تر را در این زمینه مک‌گوییر در مقاله‌ای تحت عنوان تجارت و جامعه انجام داد و مفهوم تعهّد اجتماعی را فراتر از تعهّد اقتصادی و قانونی شرکت‌ها دانست (والکر[14]، 2007)

علی‌رغم روند موجود در جامعه، فریمن[15] در سال 1962 عنوان کرد که بنگاه‌های تجاری فقط و فقط در رابطه با سودآوری در قبال سهام‌داران خود مسئول هستند هر چند که این نظریه مورد قبول پژوهشگران دیگر واقع نگردید. (والکر،2007) در دهه‌ی هفتاد میلادی هیلد در مقاله‌ی خود تحت عنوان «تعهدات اجتماعی تجارت : جامعه و شرکت 1960-1900» این ایده را مطرح کرد که تکلیف اجتماعی شرکت‌ها باید در رابطه با سیاست‌های واقعی که بنگاه‌ها انجام می‌دهند مورد توجه قرار گیرد (هیلد[16]، 1970). (ایلز و والتون[17]، 1974) تکلیف اجتماعی شرکت‌ها را بسیار وسیع دانستند و آن را بالاتر از فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌ها قلمداد کردند.

 


[1] ـ Birch & Moon

 

[2]- Corporate Social Responsibility (CSR)

[3]- Bowen

[4]- Gray, owen & adams

[5]- Carroll

[6]- Zhu & Tan

[7]- Holme & Watts

[8]- Karna

[9]- Luetkenhorst

[10] ـ Mc Williams, Siegel, & Wright,

[11] ـ Clark

[12] ـ Carroll

[13]- McGuire

[14] ـ Walker

[15]- Freeman

[16] ـ Heald

[17] ـ Aylz and Walton

دانلود ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم)